Selasa, Oktober 30, 2007

Woiittt!!! Aku pun dah ada blog sendiri!

Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

30 Oktober 2007, 12.30 tengah hari.

Sekarang dengan rasminya aku melancarkan blog ini. Kenapa aku pilih hari ini? Sebab hari ini ialah hari ulang tahun pertama sulungku, NOR ELLYANA BALQIS. Happy Birthday bucuk papa.

Dengan adanya blog ini, dapatlah aku berkongsi pendapat dan ilmu dengan korang semua, tak kira di mana korang berada. Bagi aku, blog merupakan medium yang paling berkesan dan pantas dalam penyebaran maklumat masa kini. Boleh dikatakan semua orang ada akses ke internet. Jadi tiada halangan untuk mendapatkan apa jua maklumat. Sebagai makhluk Allah yang berakal, pandai-pandailah kita menentukan kesahihan maklumat yang diterima. Jangan suka mendengar dari satu pihak sahaja. Itu tidak adil!

Apa yang ada dalam blog aku ni? OK, aku cadang nak sampaikan pada korang semua isu-isu terkini dalam dan luar negara, tazkirah, ulasan filem-filem yang aku minati, lawak jenaka, pautan-pautan yang menarik dan macam-macam lagi.

So, sudi-sudilah mengunjungi laman blog aku ini. Jika ada silap dan salah, terlebih dahulu aku mohon ampun dan maaf. Wokayyzzz!

Tiada ulasan: